תעשייה אווירית, שרה קסוטו, 20.05.12

תעשייה אווירית, שרה קסוטו, 20.05.12

שיתוף

לכבוד
גב' מישל בינט-דגן

=-=-=-=-=-=-=-=

מישל שלום רב,

בשם גמלאי התעשיה האוירית במספר מועדוני הגמלאים ברחבי הארץ, ברצוננו להביע את תודתנו ושביעות רצוננו מהרצאתך המרתקת בנושא:
מקס / מאיר בינט לוחם סתר של המודיעין הישראלי במצרים

נושא שהיה עלום שנים רבות, וגם כשזכה בסופו של דבר בחשיפה, הוצנע סיפור פועלו ונפילתו וכמעט לא בא לידי ביטוי, ואיכשהו נבלע בשולי גיבורי "הפרשה" אולי בגלל העובדה שבניגוד אליו, הם בסופו של דבר יצאו ממנה בחיים. (לעניות דעתי – ש.ק.)

יש לציין שההרצאה מועברות ברמה מעולה, חווייתית, מגוונת, מעניינת ומרתקת. הסרט המוקרן חושף ברגישות ובמקצוענות את האדם המיוחד, המוכשר והאנושי שמאחורי הדמות המסתורית, וללא ספק מביא את כל המרכיבים וההיבטים על האיש, הפעילות, המקצוענות, הנאמנות, המוסריות, המשפחתיות, המסירות, כולם התקיימו בו ברמה הגבוהה ביותר.

בכל המועדונים שהופעת בלי יוצא מן הכלל, המשוב בשטח מאוד חיובי, היינו, הגמלאים שהגיעו לשמוע את ההרצאה חוו חוויה תרבותית איכותית. ההרגשה המשותפת לכולם היתה שהזמן עבר מהר מדי והנושא תם ולא נשלם, כי אפשר להמשיך לדון בנושא עוד ועוד…..
מנסיוני האישי במועדון בקעת אונו, כל החברים ישבנו מרותקים ושתינו בצמא כל מילה, ולא נשמע שום רחש באולם למרות כמות הקהל, ממש כמו במעמד הר סיני.
תודה מיוחדת אישית לך מישל שכל פעילותך זו נעשית בהתנדבות, בזמנך הפרטי וללא תמורה כספית, ועל כך נתונים הערכתנו ותודתנו הכנים.
אנו מאחלים לך המשך פורה בפעילות החשובה לשנים רבות ובבריאות טובה, ושבסופו של דבר אביך היקר – מקס / מאיר בינט יזכה בהכרה הראויה.

בתודה ובברכה,
ועדת מועדונים בארגון גמלאי התע"א

שרה קסוטו
א' מידע ותוכן

כתבות נוספות